Hos Lemon Marketing er vi stolte over at være udnævnt som Guldpartner hos Leadinfo – den første Guldpartner ikke blot i Danmark, men hele Norden. Der ligger et stort stykke arbejde bag vores nye titel, fra både vores side, men også fra Leadinfo. Vi sætter stor pris på vores partnerskab og Leadinfos investering i dette. Vi ser frem til at fortsætte vores partnerskab og sammen tage det til nye højder. Sammen med Leadinfo arbejder vi hos Lemon Marketing på at styrke vores kunders digitale marketing indsatser. Gennem Leadinfor kan vi identificere besøgende på jeres website og skabe målrettede salgsprocesser samt marketingkampagner, med fokus på at konvertere leads til potentielle kunder. Hos Lemon Marketing trækker vi på vores mange års ekspertise inden for digital markedsføring og strategisk indhold i arbejdet med dette. Gennem vores samarbejde med Leadinfo, kan vi optimere jeres salgsproces og øge konverteringsraten.
Hvorfor Leadinfo
96-98% af de besøgende på din hjemmeside, giver sig ikke til kende, ved at ringe til jer, skrive til jer, downloader materiale eller på anden måde benytte formularer. Leadinfo kan give jer som kunde indsigt i de 96-98% som besøger jeres hjemmeside. Hos Lemon Marketing har vi valgt at samarbejde med Leadinfo, da det er en værdifuld ressource, når man ønsker at få indsigt i websitebesøgende. Leadinfo sorterer i informationer og serverer de vigtigste data for jer, som I kan bruge i jeres salgsproces. Ved at have de rigtige informationer om besøgende på jeres website, kan I som virksomhed blive mere proaktive i jeres salgsproces, og få skaffet flere møder med potentielle kunder. I kan få hjælp til en mere personlig indgangsvinkel, når I skal kontakte potentielle kundeemner, ligesom I også kan bruge den viden I opnår, til at personliggøre jeres markedsføring. En anden fordel ved at bruge Leadinfo, er at leadgeneringen sker i realtid. I praksis betyder dette, I hele tiden har overblik over trafikken på jeres hjemmeside, og kan forfølge leads med det samme, de lander i indbakken.
Integrer med jeres fortrukne platforme
Leadinfo kan integreres med over 70 forskellige platforme. Dermed kan I få relevant data om f.eks. jeres potentielle kunders købsintentioner, ved hjælp af salg- og marketingsplatforme, I allerede bruger i jeres arbejde. For HubSpot-brugere tilføjer integrationen med Leadinfo en ekstra dimension ved at strømline leadhåndtering, forbedre målrettede salgsstrategier og optimere den overordnede B2B-markedsføring. Ved at bruge Leadinfo med HubSpot kan jeres virksomhed sortere i leads, så I kan sende relevante leads rundt til de rigtige mennesker i jeres virksomhed. Leadinfo kan på mange områder lette jeres arbejdsgange og sikre, I får relevant og vigtig data, uden I selv skal bruge kræfter på at sortere denne.
Hvordan arbejder vi med Leadinfo hos Lemon Marketing?
Som Guldpartner hos Leadinfo hjælper vi vores kunder med at omdanne anonyme hjemmesidebesøgende til interessante kundeemner. Vi oplærer vores kunder i alle funktioner i systemet, så I bliver fuldt klædt på til selv at bruge det aktivt og skabe resultater. Systemet er nemt og brugervenligt, og vores erfaring er, alle kan lære at navigere i det. Hvis I vælger Leadinfo, vil I kunne bruge det som en understøttende hjælp i jeres salgsafdeling, til at skaffer leads. Vores kunder som bruger Leadinfo sammen med HubSpot oplever, antallet af salgskvalificerede kundeemner stiger ved hjælp af Leadinfo. Ved at arbejde med Leadinfo styrker vi altså vores kunders markedsføringsindsats, præciserer deres målgruppe og opnår skarpere resultater.
Er du interesseret i at høre mere, så sidder vi klar til at besvare spørgsmål. Og pas på, vi bruger selv Leadinfo, så måske vi ringer dig op ;)