Kom til tops på Google

SEO

Vil du ligge i toppen, på Google?

Så er det tid til at dykke ned i din SEO indsats. Vi hjælper dig gerne på vej, til at opnå større synlighed og blive fundet på Google. 

Arbejder du strategisk med SEO?

Få en hurtig introduktion til, hvordan du sikrer synlighed på Google gennem SEO

Vi tilbyder altid en gratis SEO analyse af jeres hjemmeside. Har du spørgsmål, så kontakt os endelig.

 

Yes, gratis analyse

Strategisk arbejde med SEO

89 % af alle køb har berøring med Google. Hvis du dermed ikke er synlig på Google, er det ensbetydende med tabt bundlinje. Google er en ekstrem vigtig digital kanal, og den understøtter hele beslutningsprocessen. Du har derfor mulighed for at ranke på de ord, som ligger meget tæt på et køb. Det er her den største værdi for dig ligger. Når du ranker på disse ord, begynder vi med arbejdet på at ranke ord længere væk fra et køb.

På denne måde arbejder vi os op ad i salgstragten, og du vil stille og roligt begynde at 'eje' Google, på alle de relevante søgeord.

Vi har udviklet et strategihjul som sikrer jer synlighed på Googles søgeresultater. Hjulet sikrer at I optimerer samtlige discipliner i arbejdet med SEO. Det sikrer samtidigt gennemsigtighed i vores arbejde, så du præcis ved hvad din investerede marketingkrone går til.

Sikkerhed om leads og optimering af processer.
Optimeringaf Apport Systems setupCase:
Hør Simone fortæller, om samarbejdet.
Onboardingaf ProTruckCase:
Slimstock case   Slimstock ønskede en endnu bedre sammenhæng mellem marketingindsatsen og salgsindsatsen overfor varme leads.

Derudover var en øget synlighed på det danske marked også ønsket, især i lyset af corona-nedlukningen samt de globale udfordringer med leverandører og varer, som mange danske virksomheder blev ramt af, og som gjorde lagerplanlægningen sværere endnu.
Strømlining af Slimstocks marketingindsatsgenereret til salg
leadsFlereCase:

Sikkerhed om leads og optimering af processer.af Apport. setup
OptimeringCase:
Hør Simone fortæller, om samarbejdet.af ProTruck
OnboardingCase:
Slimstock case   Slimstock ønskede en endnu bedre sammenhæng mellem marketingindsatsen og salgsindsatsen overfor varme leads.

Derudover var en øget synlighed på det danske marked også ønsket, især i lyset af corona-nedlukningen samt de globale udfordringer med leverandører og varer, som mange danske virksomheder blev ramt af, og som gjorde lagerplanlægningen sværere endnu.
Strømlining af Slimstocks marketingindsatsgenereret til salg
leadsFlereCase:

Arbejder du strategisk med SEO?

Få en hurtig introduktion til, hvordan du sikre synlighed på Google gennem SEO

Vi tilbyder altid en gratis SEO analyse af jeres hjemmeside. Har du spørgsmål, så kontakt os endeligt

Videobilleder1Videobilleder2

SEO Strategi

Vores Arbejdsproces - Den effektive vej mod succes


Hvordan kommer jeg i gang?

Følg vores proces og du er allerede godt på vej

Du skal i gang, hvis du ikke allerede er i gang, så er du sent på den, for dine konkurrenter arbejder på at optimere deres SEO-indsats.

Ja tak – gratis analyse

On-Site

Off-Site

Konkurrenter

01

Tracking – Det vigtigste element

Ved at opsætte tracking får man mulighed for at hente data ud og skabe indblik i de forskellige interaktioner, som ens besøgende har med siden.

Formålet med tracking er bl.a., at de vigtigste initiativer på jeres hjemmeside bliver mappet, og at informationer bliver sat i system, så man har et godt grundlag at arbejde ud fra.

Bestil en gratis analyse

02

Keyword Analysis

Med en søgeordsanalyse kan man opdage nye muligheder og vurdere hvilke søgeord der er uudnyttet potentiale i. Der gås i detaljer med hvor mange søgninger der er på hvert ord, hvor høj konkurrencen er på de forskellige, og søgeordene prioriteres ud fra de kriterier, samt relevansen af dem.

Bestil en gratis analyse

03

Onsite Optimering

Onsite optimering drejer sig om de forbedringer man kan lave på sin egen side. Da Google tillægger din egen side en hel del betydning, er det et godt sted at få optimeret. Hvis man optimerer onsite, får man elimineret nogle af de ting som Google reagerer negativt på og får tilføjet de ting som Google godt kan lide. På den måde vil det rigtige indhold og de rigtige søgeord m.m. være at finde de rigtige steder og Google vil derfor se mere positivt på siden.

Ja tak – gratis analyse

04

Outreach

Outreach dækker over links til jeres hjemmeside. Ved at arbejde på at få flere links udefra og ind til jeres side, vil jeres hjemmeside fremstå som “vigtigere” for Google og vil derfor tillægges værdi. På den måde vil I arbejde jer højere op i søgeresultaterne på Google, baseret på hvor betydningsfuld eksterne links indikerer I er. Udover at se godt ud for Google, så skaber de indgående links også øget organisk trafik i sig selv.

Vi har kortlagt 4 typer af links, links fra samarbejdspartnere, links fra interessenter, links fra medier (objektive medier) og slutteligt bloggere. Vi har et stort netværk af samarbejdspartnere og kan fra dag 1 skaffe relevante links til jer. Vi kan tilmed overvåge dine konkurrenter, så vi hele tiden ved, hvad de arbejder på.

Ja tak – gratis analyse

05

Rapportering

Rapporteringen er væsentlig, da den fortæller om I rykker jer, ud fra det arbejde der bliver lagt. Rapportering giver indsigt i hvordan man rykker sig på de forskellige søgeord, samt den trafik det genererer. På den måde skabes der overblik over den værdi, virksomheden opnår fra den øgede og optimerede indsats, og de højere rangeringer på Google.

I vores rapporter analyserer vi også jeres konkurrenters udvikling. Hvis jeres konkurrenter pludseligt springer mange pladser op på Google, har vi værktøjer der kan analysere sig frem til, hvad dette skyldes. Dette kan give indsigter til vores arbejde for at optimere jeres side. Hvis I er utålmodige og ikke kan vente på vores månedlige afrapporteringer, så har vi udviklet et dashboard (via Google Data Studio) som I kan tilgå når I vil.

Kontakt os

Vil du også lære hvordan man kommer til tops på Google, med SEO?

I vores e-bog om SEO guider vi dig igennem hvad SEO er, hvad det kan og hvordan man bedst muligt håndterer processen med at komme i gang med sin SEO indsats. Download e-bogen nedenfor. 

Udvalgte referencer

Se alle referencer

Digital marketing flytter ikke din virksomhed alene,
det gør vi i samarbejde

Se et udpluk af vores kompetencer

Digital marketing flytter ikke din virksomhed alene,
det gør vi i samarbejde

Se et udpluk af vores kompetencer

 
 
 
 

Marie Burski

Head of Design, Jysk Display

Vi har arbejdet sammen med Lemon Marketing i mange år, og altid fået rigtig god service og sparring. Det er vigtigt for os at have samarbejdspartnere vi kan stole på, og som giver os ærlig rådgivning. Sådan en partner har Lemon Marketing altid været for os.  

1Læs mere
Da vi lavede ny hjemmeside, var det ekstra vigtigt for os at vi kunne være trygge ved at vores placeringer og synlighed på google kunne overføres, og her stod Lemon Marketings dygtige medarbejdere altid til rådighed og havde fuldt ud styr på overgangen. Samtidigt fik vi masser af hjælp til at sikre at vi havde fokus på de rette søgeord i opbygningen af sitet og de var med os i hele processen fra start til slut.

Seneste Blogindlæg

Få viden på et strategisk- og taktisk niveau

Mangler du en kompetent digital ekspert?
Vi sidder klar til at hjælpe!

"stop wishing start doing"
 

Christian Mikkelsen

CCO, Apport Systems

Jeg har brugt Lemon Marketing i over en årrække. De har hjulpet os med at optimere vores HubSpot løsning, samt SEO, LinkedIn og Google Ads. De har en høj faglighed, som skaber værdi og resultater for os!