Bliv klogere på din målgruppes adfærd - Dataindsamling Tjekliste

At du kender din målgruppes adfærd, præferencer og demografi er altafgørende for at du kan være relevant overfor dem.

Med data, kan du få et godt indblik i hvem din målgruppe er. Vi har udarbejdet en tjekliste til dig, så du nemt kan se, om du har de nødvendige værktøjer implementeret, for at du kan blive klogere på din målgruppe gennem dataindsamling.

Punkter i dataindsamlingsprocessen:

  • Søgeordsanalyse
  • Landing page
  • Hygiejne
  • Teknisk hygiejne
  • Indekserbarhed
  • Links

Udfyld formularen og download vores tjekliste

Google Analytics Specialister

Google Tag Manager Specialister

KPI TIP

En anden måde du kan spore din målgruppes adfærd, er ved at opsætte KPI’er på dine digitale mål. Når du dine mål? Hvilke indsatser virker/virker ikke? Og husk også at analysere på, hvordan dette kan være.